Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

28 Eylül 2014 Pazar

Kıymalı Gül Poğaça




Benim en sevdigim pogaca hamuru, o kadar denedim en güzeli bu oluyor.Sadece ic malzemesini ve seklini degistirip farkli pogacalar yapabilirsiniz.

Malzemeler
500 gr. süzme yoğurt
1Tatlı kaşığı tuz
1Su bardağı ılık süt
1Su bardağı sıvı yağ
1Yaş maya

2 Yumurta 
1 tatlı kaşığı toz seker
1Paket  kabartma tozu
Alabildiği kadar un

i
ç malzemesi:

yarim cay bardagi sivi yag
350 gr. kiyma
2 adet sogan
Maydanoz

tuz karabiber
kiymayi   küp seklinde dogranmis soganla kavurun, tuzu ve karabiberini ekleyin.Maydanozunu ilave edip karistirin . sogumaya birakin.

1 yumurta üzerine sürmek için
Yapılışı
İlk olarak maya ve seker ılık sütle eritilir sırasıyla yumurta,  yoğurt, 
kabartma tozu eklenip azar azar un ilavesiyle yoğrularak yumuşak bir hamur elde edilir ve mayalanması için üzerini kapatıp bekletilir..
Hamur mayalandıktan sonra elimizi arada yağlayarak parçalar koparılıp açılır iç malzemeden konularak istenilen şekil verilir, sekildeki gibi gül yapabilirsiniz.Yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye dizilir üzerlerine  yumurta sarısı sürülür ve  önceden ısıtılmış  200 derecelik fırında pişirilir..
Afiyet olsun..



2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım 👍
    Harika mamalar yapıyorsun bu ara ben pek bir şey yapamıyorum canım çekti desem...
    Sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil
  2. sen beni gece gece mahvettin inan
    haaaaaarikasın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.