Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

6 Kasım 2014 Perşembe

Gece Kremi - Kırışıklıklar İçin Bitkisel Tarif

Nerdeyse 1 seneden beri kullandığım çok memnun kaldığım Kremin hazırlanışını sizlerle paylaşmak istedim, mutlaka deneyin çok memnun kalacaksınız,tamamen bitkisel,içinde ne olduğunu bildiğim gönül rahatlığıyla kullandıgım kremi bugün yeniden yaptım.


Malzemeler:

15 gr. beyaz bal mumu( aricilik malzemeleri satan bir dükkandan kozmetik için olan bal mumunu aldım )

60 gr. saf zeytinyağı

Birkaç damla yasemin yağı(Yasemin Yağı Sadece Cilt Bakımı ve Cilt Sıkılaştırmak İçin Kullanılıyor. Sağlık açısından da oldukça faydalıdır.)

Papatya suyu (2 tatlı kaşığı kadar) Bir avuç papatyaya(Ben papatya zamanında toplayıp kurutmuştum,şansıma 3 tanede bahçeden taze papatya buldum ) yarim cay bardağı su eklenip kaynatılır.sari rengi cikana kadar

Hazırlanışı:

Bal mumunu benmari usulü eritin. Zeytinyağını koyun. 2 tatlı kaşığı kaynatılmış soğumuş papatya suyunu koyun . Birkaç damla yasemin yağını ve erimiş bal mumunu ilave ederek karıştırın, tüm malzemelerin iyice karıştığına emin olunca,dikkat edin çok çabuk donuyor temiz minik cam kavanozlara koyup ılıyınca kapağını kapatın ve temizlenmiş cildinize gece yatmadan önce sürün.

Kırışıklıklar İçin  süper oluyor deneyin görün

1 yorum:

  1. En iyisi evde hazırlamak.. hem çok da zor değilmiş...... zeytinyağı da apayrı bir mucize ve şifa kaynağı....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.