Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

10 Şubat 2014 Pazartesi

Cevizli Pekmezli Sucuk


Cevizli sucuk yapimi
2 su bardagi su
yarim su bardagi un
yarim su bardagi nişasta
yarim su bardagi şeker
1,5 su bardagi dut veya üzüm pekmezi
500 gr. Ceviz ici ve saglam naylon ip
Öncelikle cevizlerinizi ipe dizin
Bütün malzemeleri bir tencereye koyup un ve nisasta iyice bulamac olana kadar cirpilir, sonra kaynamaya baslayana kadar sürekli karistirlir,dikkat edin dibine tutmasin,kaynamaya baslayinca ocagin altini orta dereceye getirin,koyu bir muhallebi kivamina gelince ipe dizdiginiz cevizleri icine daldirin ve kurumasi icin camasir ipine veya ona benzer birseye asin, altina bez sermeyi unutmayin  benim yaptigimda fazla damlama olmadi, kivami civik olursa damlama yapar ve iki kere daldirmak gerekir,ben sadece bir kere daldirdim bu yeterli oldu. ben biraz fazla yapmisim artan pekmezli karisima ceviz ve findik ekleyerek baya kati bir karisim elde ettim onada sucuk sekli vererek tüy birakmayan bir bezin üzerine koyarak kurumaya biraktim.Cevizli sucuklarin 1 hafta kurumasi lazim

4 yorum:

  1. BEN ÇOK YERİMKİ.. EN İYİSİ YAPMAMAK :)) süpersin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Memleketimin meshur cevizli sucugu ellerine saglik siedam

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglikk siedammmm harikasin canim ALLAH nazarlardan saklasin seni masallah guzelime

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.