Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

28 Ağustos 2014 Perşembe

Dal ( pezik ) Turşusu


1 kilo kadar dallarıyla beraber pancar
yarim cay bardağı elma sirkesi veya limon sirkesi
1 yemek kaşığı kaya tuzu
6-7 diş sarımsak 
haşlamak için yeterince su
Arkadaşımın verdigi pancarların yeşil kısımlarını ayırdım.Onları gözleme yaparken kullandım.kalan dallarını yıkayıp 10 ar cm uzunlukta doğrayıp haşlayıp kavanozlara doldurdum.Başka bir tencerede kaya tuzu ve 1 litre suyu kaynatıp kavanozlara doldurup üzerine de sirkeyi ve sarımsakları  ekleyip, sıcakken kavanozları kapattım.  Serin bir yerde olmasını bekledim.1-2 hafta sonra turşularım olmuştu. Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.