Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

22 Mart 2015 Pazar

Ispanaklı Yoğurtlu Tuzlu Tart







2 yumurta
Yarım su bardağı sıvı yağ
Yarım su bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
250-300 gr.  ıspanak
1.5 su bardağı kadar un

İçine 
Süzme Yoğurt 
Varsa krem peynir
Biber sosu,ketçap,yada salça


Bir kaseye yumurtaları kırıp sıvı yağ ve yoğurdu karıştırıp Ispanakları  ince doğrayıp  hamura ilave edin,blendırla karıştırın.Yeşil rengi az geldiyse biraz daha ekleyebilirsiniz.Sonra tuz,kabartma tozu ve unu ekleyin. Ispanaklar  görünmeyene kadar çırpın.




Tart kalıbını  tereyağıyla yağlayalım.Hamurunuzu dökün..Fırına verip 180 derecede pişirin. 15 dakika içinde pişecektir. Fırınınıza göre değişebilir, kürdanla pişip pişmediğini kontrol edin.
Kekiniz pişince soğumaya bırakın.
İçi için 3-4 kaşık yoğurtla krem peyniri karıştırın.Krem peynir yoksa  sadece süzme yoğurt kullanın.Tuzunu ayarlayın.Arzu ederseniz sarımsakda ilave edebilirsiniz. Üzerine sıvı yağda salçayı hafif kavurup süslemeler yapın.



Üzerindeki süsleri merak edenler icin :) 



9 yorum:

  1. ellerine sağlık şık sunumlar olmuş:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik cnm digerleri gibi buda farkli cok sik

    YanıtlaSil
  3. Çok şık...Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ayyy bayıldımmm... nasıl güzel görünüyor. maşallah size .. ama lütfen cahilliğimi mazur görün, üzerindeki kırmızı saçakları ne ile yaptınız, çok merak ettim :) dakikalardır bakıyorum , bir türlü anlayamadım ...

    YanıtlaSil
  5. HARİKA... :) Tablo gibi...

    YanıtlaSil
  6. Ablacım ellerine sağlık yine 10 numara 5 yıldız bir tat maşaAllah

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş..
    Ispanaklı keki denedim ama ıspanaklı tartı denemedim mutlaka deneyeceğim..
    Gel beni ye der gibi duruyor...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık Rulosunu yapıyorum tart kalıbı ile de güzel
    bir fikir.Canım sana bir iki sorum olacak.Sanırım görsellerde kitart kalıpları tek kişilik formunda ayrıca mısırlara da hayran kaldım ne kadar iri taneli ben hiç böylesini görmedim renk olarakta boyut olarakta.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.