Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

18 Nisan 2016 Pazartesi

Kumaştan Yoğurt Mayalama Kabı

 Bu kabı çok sevdim :) Yoğurt mayaladığım zaman mutfağın bir kösesinde battaniye yığıntısı olmayacak artık, görüntü olarak daha güzel öyle değil mi ? 
 Ekmek sepeti olarak veya dikis sepeti olarak ta rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yapımı da oldukça kolay
 İlk önce 60 cm çapında  iki daire kesiyoruz. orta boyda bir tencereyi rahatlıkla koyabileceğiniz büyüklükte oluyor.



 Sonra  iki daire kumaşı üst üste koyup 16 dilim olacak şekilde çizin. Ben çizdikten sonra fotoğraflamayı unuttuğum için  bu fotoğrafı melzamelo adlı siteden aldım.
Sonra  çizili yerlerden dikip içine elyaf doldurun.
  Tabana gelecek yere elyaf doldurulmayacak,hepsini doldurduktan sonra  aşağıda görüldüğü gibi büzülecek şekilde teyel dikisi yapılacak ve tüm büzgüleri eşit şekilde dağıtıp  dikisi sabitleyin.
 Kenarının biyelerini toplu iğne ile sabitleyip dikin.


 Kapağın bitmiş hali 30 cm çapında olacak, bunun içinde 50 cm. çapında kumaştan bir daire kesip resimdeki gibi yapın. Ben kapağın içine  2-3 kat polar kumaş koydum. sıcak  tutmasını saklamak için, düz elyafta kullanabilirsiniz.
 Kapağın tutma yeri içinde 10 cm çapında bir daire kesip kenarlarindan büzüp içine elyaf doldurun ve kapağın üzerine tutturun.
 
 Bunu tencerenin tabanı için yaptım.30 cm  3 kat polarla ısıyı daha güzel tutacak bu şekilde :) Tabana sabitlemedim.



8 yorum:

  1. Harikaaa bayıldım... zamanım olunca ben de deneyeceğim... çok güzel fikir oldu bana da teşekkür ederim... seni seviyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap bencede hem cok kolay yapiliyor. tesekkür ederim canim

      Sil
  2. Süper fikir. Ellerine sağlık. İyi günlerde kullan inşaallah:)

    YanıtlaSil
  3. Alıp evin her köşesine koyasım geldi.:) O kadar harika görünüyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş elinize saglık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.